Merhabalar, Japonya'da çalışan bir arkadaşım isteğim üzerine oradan bir Canon marka fotoğraf makinesi alıp bana gönderecek ancak gelip gidenimiz olmadığı için nasıl göndereceğini bilmiyor. Kendisi orada vatandaş olmadığı ve vizesinin de bittiği için resmi yerlerden sanırım gönderim sağlayamaz kimlik vs. şeyler isteyebilirler.

Soruma gelirsek oradan buraya en sağlıklı ve hızlı bir şekilde bu makineyi bana nasıl gönderebilir? Bilgisi olan var ise gerçekten yardımından çok minnettar kalırım..