İyi geceler arkadaşlar 😊 1 yılı aşkın süredir hevesim olan namaz vakitleri uygulamamı 3 ay önce yayına sürdüm çok fazla reklam bütçem olmadığı için çok hızlı bir şekilde yükselemedim ama iyi yol kat ettim. reklamla çok iyi yerlere geleceğine inanıncm sonsuz ilk bu projeyi hayal ettiğimde bu şekilde hayal kurmuştum ve ilk etapta hayalim gerçek olacak... Gibi duruyor malesef yazılım grafik vs derken paramı bitirdim. Asıl soruma gelelim 1-siz olsanız kaynak dosyaları satıp reklam için bütçe oluşturur muydunuz . 2- diyelim ki sattınız bunu 1 kişiye mi yoksa daha fazla kişiye mi satardınız. Benim uygulama kaynak dosyaları için İstedigim ücret 10k bunu 5k 5k gibi satmak mı daha iyi olur 1 kişiye satmak mı? (aslında sorunun cevabı mantıklı olarak 1 kişi ama 10k verecek sayısı çok fazla olmadığını düşünüyorum) yoksa biraz daha bekleyip kendi bütçem için dişimi mi sıkmalıyım?
# # # Satış yaparsam neyi tavsiye edersiniz sözleşme gibi napmam gerekir sattık tan sonra kendi uygulamamdan olmak istemiyorum kendimi nasıl garantiye alırım bu konuda sonuçta freelancer yaptırdığım için bi belge yok elimde banka dekontu harici ###
Şimdiden teşekkür ederim 😊 uygulama linkim imzada