Hocam bereketli kazançlar dilerim. Sitenizde logonuzun olması gereken yerde adres var. Hayatımda adresin tepede olduğunu gördüğüm tek site diyebilirim. Yerinizde olsam adresi en aşağıya indirirdim veya iletişim sayfasına eklerdim.