Niyeyse ben yazım üslubunuzu beğenmedim. Dini açıdan bakınca binlerce yıl önceden doğacak denilmiş, bilimsel açıdan bakınca da mümkün denilmiş. Olabilir yani, her şey ihtimal dahilinde
Hocam yarına çıkacağımızın garantisi yokken bunu söylemeniz biraz garip

)
Sanırsın ülkede herkes Harvard mezunu. Herkes her şeyi biliyor ya ne güzel. Ekonomimiz, eğitim seviyemiz felan da çok iyi çünkü herkes her şeyi biliyor.
Hocam yazı bana ait değil. Alıntı yaptığım sayfayı ve 2 kaynağı yazdım zaten