Vmedyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 yılda bir ilk 2 sezona bakıyorum. Gerisi pek sarmıyor zaten.
hiçbir şey boşuna değildir diye dolanıyorum odanın içinde )