hayırlı akşamlar ne zaman youtube'a girsem kendimi kurtlar vadisi izlerken buluyorum son yıllarım böyle tükenip gitti. daha fazla zamanım gitsin istemiyorum ama vadiden de ayrılamıyorum. benim durumumda olan var mı?