Merhaba arkadaşlar 1 ay da 16 kez derken 16 dan fazla 16 gün kesinti yaşandı 3 dakika 45 dakika 30 dakika falan filan.. şimdi bugün yine 30 küsür dakika kesinti olmuşta merak ettim bakayım dedim. Bir çok firmayla çalıştım ama bu kadar fazla kesinti anormal geldi bama ama normal mi? 31-16= 15 gün sorunsuz kesintisiz geçmiş diğer kalan 16 gün içerisinde hep kesintiler var sadece hafta sonları olsa desek 8 gün yapar da 16 bana çok fazla geldi.