Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dos ekrani derken hocam
Bios ekraninda fare ve klavye sorunsuz çalışmakta usb girişinden windows ekranindan sonra elektrik gelmiyor ps2 çevirici aldim ışık yanıyor fakat işlev yok hareket etmiyor hocam
İsterseniz özelden telefon numaramı vereyim BIOS ayarlarından modüller kapalı olabilir. Ulaşırsanız yardımcı olurum.