Zekovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayeti uzun zamandır takip ediyordum kapamadım

Bu arada sadece konu sahipleri konusuna mesaj yazanlara r10+ atabiliyor
hımm onu bilmiyordum yeni öğrendik