Herkese iyi akşamlar,
Passat B8 2014 aracımız yıkamadan geldi, Yıkandıktan sonra ön paneldeki çoğu fonksiyon çalışmaz oldu, Şimdide aracı kitleyemiyoruz, anahtarda problem yok . Yedek anahtarıyla da denendi. Yol bilgisayarı ise "Aracı P Konumuna alınız, ve aracı terk ediniz diyor." Aracı manuel kitlediğimiz zaman ise sadece sürücü kapısı kitleniyor. Geçici bir çözüm bilen var mı ? Araç kapının önünde duruyor ama güvenemiyoruz. Garajımız da Yok.