İnançlı adamlar Allaha havale ediyor ve ahirette hakkını alacağına inanıyor şunu çok merak ediyorum ateistler bu gibi durumlarda ne yapıyorlar? yani ben ateist olsam çıkar bunların tek tek kafasına sıkarım çıldırmamak elde değil. Sadece duş için kullandığım doğalgaz 69 TL fatura. Klima yakım bu ay doğalgaz çok ödemeyim diye 460 TL.