1500 tl 2 kişinin emekli maaşıyla geçinmeye çalışıyoruz ev kira 1100 tl ordan gidiyor bizede 600 tl doğalgaz faturası gelse bize bi düşünüyorum elektrik su faturasıda gelse internet 50 tl kullanıyoruz bide o var hani durum şu bize gökten zembille para gelmesi gerekiyor ki geçinelim abi