benim anladığım kadarıyla problem; facebook tarayıcı ve cihazı bir yerden sonra mimliyor ve faturalandırma eşikleri hesabı güvensiz gördüğü için düşürüyor.
Farklı pc farklı ip farklı tarayıcı denerseniz sorunun çözüldüğünü görürsünüz.
problem pc yada tarayıcı değil hocam çözdüm