benim anladığım kadarıyla problem; facebook tarayıcı ve cihazı bir yerden sonra mimliyor ve faturalandırma eşikleri hesabı güvensiz gördüğü için düşürüyor.
Farklı pc farklı ip farklı tarayıcı denerseniz sorunun çözüldüğünü görürsünüz.