Dene pişman olmayacaksın yalnız bu her sefer olmuyor malum çay oluyor arada her bardak çayda olmuyor yoksa bir çaydan bir sudan olmuyor yanlış olmasın 😁😁
Ben de aynı şekilde, çay ile su tüketiyorum.
Yalnız olmadığımı biliyordum 😁
Cok su icme belirtirsi olarak doktorlar seker hastasi olabilirsin diyor.bi sekerini olctur derim
Gerek yok zaten şeker hastalığı var 😊