Arkadaşlar burnumun ucundaki et kısmı aşağıya doğru düştüğünden aynı gargamel gibi oluyor bu yüzden rahatsız oluyorum

, yazın estetik yaptırmak istiyorum, bu işin ortalama maliyeti nedir? Sıkıntıları nelerdir? Bilgi verecek kimse var mı?
Askerdeyken birine refakatçı olmuştum hem estetik hem de kemik vardı. Arkadaşın dediği gibi yazın yaptırmayın baya zor geçiyor