Su tüketen insanlar hep idolüm olmuştur. Hafta da 3 bardağı geçmiyor sanırım benim :/
Birde beni gör 😁😁😁
çay içerken kahve içtiğimde oluyor
Bende ayran arası su içiyorum nedeni bende bilmiyorum😁
Çay a bağlı eğer tadı damağında yapışıyorsa mecburen su içme isteği geliyor
Bizim evdeki çay da sorun yok susuz gidiyor fakat cafe veya kıraathane lerin çoğunda su içmek zorunda kalıyorum
(ÇAYIN KİLOSU 60 TL OLUNCA MECBUREN SUSUZ RAHAT GİDİYOR) 😁
Bizde poşet çay gidiyor problem yok dışarda çay içmiyorum 😁 Evde içiyorum diye değişik şeyler içiyorum 😀
Çay dediğin şey zaten su rengi değiştirilmiş su
Yok öyle değil işte 😊😁
Yıllardır çürümedi efsane bunlar 😁😁😁
Vodka bile içilir sek.
Ben anca milli içkimiz ayran içerim 😀😀😀😀
İçilir çok ekstrem bir durum değil, ancak çay çok sıcak içiliyorsa sürekli içilen birşeyse sıcak(çay)-soğuk(su) yapmaktan ağız ve diş sağlığınız olumsuz etkilenebilir
Yok arayı buluyoruz

)
Kahvede gördümde çay ilk kez duyuyorum.
Kahvede veriliyor çayla içen var