Ben de aracımı sattım, adam tüm exper vs ne varsa yaptırdı, yıllarca yıllık bakımı yaptırıp bindim, tüm ağır bakımları yapıldı, hatta tatilden gelip verdim aracı zorla aldı neredeyse. Experler, kankisi olan motor ustaları vs. herkes çok güzel dedi motora da aracada, boya çizik vs yoktu o derece. 1 hafta sonra motor yatak sardı dedi, benden 10bin TL para istedi. Mahkemeye vereceğim dedi, ver dedim. 5 senedir ses seda yok. 2.elde bu tür riskler her zaman var.