Selamlar bir araç aldım 8 gün sonra araç problemli çıktı yolda teklemeye başladı sahibini aradım banane felan yaptı şimdi diceksiniz expertiz yaptırdın mı Dr Oto Expertiz var istanbulda baya şubesi var ben aracı almadan 1 hafta öncesine dair expertiz raporu var diye yaptırmadım araç sahibini mahkemeye verdim onu da yanlış vermişim dilekçeyle doğru mahkemeye gitmesini sağladım expertiz firması da araç bize nasıl geldiyse biz öyle görüyoruz motoru açıp bakmıyoruz felan dedi aracı ben yaptırdım ancak araç hala çalışmıyor elimde araca yapılan tüm işlemlerin faturaları var şuanda 40000 TL bir zarardayım bu aracı onardığını iddia eden firmaların birisi mekanik kısmı onardı diğeri aracın beyni aracın beynine hiç bir işlem yapılmamış sanırım üzerinden hiç bir parça değiştirilmemiş ancak bana değiştirildi vs dediler ben konuştum bana faturamı geri gönder paranı verim dedi ama sonra beyni geri gönder söktüğüm parçaları geri takayım diyor benim bu adamlarla uğraşacak ne maddi gücüm kaldı ne manevi olarak bilgim var bana sadece yönlendirme yapılsa yeterli çünkü şuan bir avukatlık bedeli karşılayabilecek durumda değilim haftaya bir web sitesi işi daha gelecek o gelirse avukatlık ücretini de karşılayabilirim ama o kesin değil o yüzden kesin bir şey de söyleyemiyorum bir tanıdık bütün bu başıma gelenleri belgeleriyle birlikte dava açmak yerine savcılığa dolandırıcılıktan suç duyurusunda bulunmamı önerdi bu tarz olaylar yaşayan var mı ne yapmak lazım nasıl çözmek lazım aracın beyni hala hasarlı kimse yapamıyor araç chevrolet aveo 1.4 benzinli manuel 2011
Benim de benzeri bir durum başımdan geçti, forumda konusunu da açmıştım sanırım. Reno Kangoo 2011 araç aldım. Boğulur gibi oluyor sonra toparlıyordu neyse ustaya falan gösterdim sorun yok çünkü arada yapıyordu. Aldıktan 2 hafta sonra eşimin köyüne yola çıktık. Giderken beyaz duman atıyordu sonra enjeksiyon hatası verdi ardından kızılcahamamda dağın başında ramazan günü kaldık. Çekici geldi ankaraya gittik turbo patlamış değiştirdik bakımlarını yaptırdık (ondan öncesinde de triger vs tüm bakımları yapıldı koltuk kılıfı cam filmi -o zaman yasak değildi- herşey süper). Buraya kadar olabilecek sorunlar.
Köyden geldikten sonra arabayı muayeneye götürdük (ekspertiz yaptırmadım bende). Hafif kusur önceki km daha yüksek yazıyor. Gittim sordum önceki kaç km imiş de şimdi az çıkıyor söylemediler. İçeri girdim ustadan çaktırmadan öğrendim ki 25 km düşürülmüş tabi Allah bilir kaç km kullanılmış.
Aradım satın aldığım kişiyi (galeri). Durumu anlattım, aracın tüm bakımlarını da yaptırdım masraflarım bu kadar ya arabayı masraflarıyla geri alırsın ya da mahkemelik oluruz. Adam nereye gidersen git dedi (bayılıyorum böyle tiplere

)
Gittim arabuluculuk hizmetine başvurdum, tüm belgeleri kusurları yaptığım masrafları çıkarttım. Arabulucu aldı ikimizi karşısına 1 saat sonra adam haftaya çarşambaya arabayı getir dedi

öyle esmeyle püflemeyle olmuyor bu işler. Arabayı 31 e aldık 34 e geri verdim (800 lira zararım oldu bindiğime saydım).
Peki pişmanmıyım hemde çok çünkü araba fiyatları arttı o verdiğim arabaya bakıyorum 50 den aşağı yok
Konuyu uzun yazdım kusura bakmayın. Özetle arabulucuya gidip durumu anlatacaksınız. Avukat arayınca işler değişiyor