Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yarım yamalak hukuk bilgimle şunu söyleyebilirim; Suç duyurusunu yaparsınız savcılık davacı olur. Siz dava açarsanız siz davacı olursunuz. Yanlış bilgi vermek istemem fakat maddi karşılığını alabilmek için sizin davacı olmanız gerekiyor diye biliyorum. Yine de duruma daha hakim bir arkadastan yol göstermesini isterseniz daha sağlıklı olur. Çok geçmiş olsun