Bazı avukatlar başlangıç ücreti almadan bu tarz dosyaları alıyor ancak iş sonunda %10 alacaksa %20 alıyor gibi o tarz bir avukat bulursan bırak o uğraşsın avukat çok önemli butarz konularda eski iş yerimdeki müdürüm 4 yıldır beklerken başka bir yakınım ise 6 ayda zararını aldı arabada onda kaldı hangi avukat dersen inan bilmiyorum,