Selamlar bir araç aldım 8 gün sonra araç problemli çıktı yolda teklemeye başladı sahibini aradım banane felan yaptı şimdi diceksiniz expertiz yaptırdın mı Dr Oto Expertiz var istanbulda baya şubesi var ben aracı almadan 1 hafta öncesine dair expertiz raporu var diye yaptırmadım araç sahibini mahkemeye verdim onu da yanlış vermişim dilekçeyle doğru mahkemeye gitmesini sağladım expertiz firması da araç bize nasıl geldiyse biz öyle görüyoruz motoru açıp bakmıyoruz felan dedi aracı ben yaptırdım ancak araç hala çalışmıyor elimde araca yapılan tüm işlemlerin faturaları var şuanda 40000 TL bir zarardayım bu aracı onardığını iddia eden firmaların birisi mekanik kısmı onardı diğeri aracın beyni aracın beynine hiç bir işlem yapılmamış sanırım üzerinden hiç bir parça değiştirilmemiş ancak bana değiştirildi vs dediler ben konuştum bana faturamı geri gönder paranı verim dedi ama sonra beyni geri gönder söktüğüm parçaları geri takayım diyor benim bu adamlarla uğraşacak ne maddi gücüm kaldı ne manevi olarak bilgim var bana sadece yönlendirme yapılsa yeterli çünkü şuan bir avukatlık bedeli karşılayabilecek durumda değilim haftaya bir web sitesi işi daha gelecek o gelirse avukatlık ücretini de karşılayabilirim ama o kesin değil o yüzden kesin bir şey de söyleyemiyorum bir tanıdık bütün bu başıma gelenleri belgeleriyle birlikte dava açmak yerine savcılığa dolandırıcılıktan suç duyurusunda bulunmamı önerdi bu tarz olaylar yaşayan var mı ne yapmak lazım nasıl çözmek lazım aracın beyni hala hasarlı kimse yapamıyor araç chevrolet aveo 1.4 benzinli manuel 2011