Konu
Ödevimize yardımcı olana (r10+) ANKETTİR
07-02-2020, 14:11:03
#7
fatii
igtr.net
ProBeko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Katıldım eğitime bizim de yararımız olsun
Edit : Öğrenci değilim, katılamıyor muyum ?
Hocam sorun olmayacaktır bence 😂 yani eski okul anılarınızdan yapabilirsiniz bence
mikbalavseren adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anketi doldurdum.
Teşekkürler hocam 😊