LondonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyla ilgili Coşkun hocamın mesajını buraya bırakıyorum ki daha fazla kafa karışıklığı olmasın. İyi forumlar.

https://www.r10.net/1075453369-post1.html


tskler.