HsynBagotu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben açarım ben ederim diyenlerin hiçbirine inanmayın. Nisan ayından beri hesabım kapalı neredeyse 10-20 kişiyle görüştüm. Tek yaptıkları itiraz atmak, bir de şekilli olsun diye kendi domainlerinin mailiyle atıyorlar ki inanasınız diye.
itiraz için yazılan yazılar önemli çünkü kapanan 45 adet hesaptan 3 tanesi bu şekilde açabildi arkadaşım.

yazılan yazının önemi dışında mesajı okuyan twitter destek elemanında ne yapacağı belli değil

yani kısacası açılma ihtimali her zaman oluyor.