Batının bir oyunu olan sevgililer günü kutlamayarak protesto edelim aşkım

)
Protesto etmek lazım tabii keşke bazı şeyleride edebilsek aynı bunun gibi..
Sevgilim yok
Üzdün hocam
Hayırlısı hocam
Bende her yıl boynuzlanmamı kutlarım 14 şubatta
Hayırlısı be