Hocam ben açarım ben ederim diyenlerin hiçbirine inanmayın. Nisan ayından beri hesabım kapalı neredeyse 10-20 kişiyle görüştüm. Tek yaptıkları itiraz atmak, bir de şekilli olsun diye kendi domainlerinin mailiyle atıyorlar ki inanasınız diye.