Kredi çekmeden yapma imkanı olan herkese;
Ceviz, zeytin vs. gibi, şimdi olmasa bile 3-5 sene sonra garanti gelir getirici şeyleri öneriyorum.
Kredi çekmek yerine, çalış çabala ama kredi çekme.
Peki hastalık vurursa mamül vermezse yanarsa talan olursa ? Garanti bir iş yok. Söylemesi nasıl kolay geliyor herkese mümkün değil. Hocam kesin gelir ise siz neden Yapmıyorsunuz ? Kesin gelir yok arkadaşlar bunu unutun. En iyi bildiğiniz işe risk alıp girersiniz.