Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açılması cok zor.bir arkadaşın açma konusu var o da 500 lira civarı açılır diyor nasıl açılır bilmiyorm cok büyük hesap ise bence o konu ile ilgilenin.diğer türlü her açarım diyeni ciddiye almayın twitter email bile atmıyor itiraz formuna.

Teşekkür ederim bilgilendirme için.