Değiştirmek istediğimde ben niye bu mesajı alıyorum ;
Kullandığınız ücretsiz e-email adresi uzantısı (hotmail, gmail, mynet vs) sistemimiz tarafından yasaklanmıştır. Webmaster Forumuna üye olmak için kendi sitelenize ait bir eposta adresi uzantısı gerekmektedir. Kendinize ait bir domain uzantısı ile üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Çok garip yeni bende gmail hesabıma bağladım hocam, güvenlik amacıyla. Yeni tema'dan gerçekleştirdiniz değil mi bu işlemi?