Öncelikle çok teşekkür ederim
Ancak verdiğin kodları kulllandığımda "Web sitenizde kritik bir hata oluştu." diye uyarı alıyorum.
Ek olarak functions.php dosyasına kod eklemek gerekmiyor mu ?
Hayır eklemeniz gerekmiyor, yazım yanlışı olabilir, log dosyanızda hatanız birikmiş olmalı paylaşabilir misiniz ?
Rica ederim bu arada.