ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben superonline ile çok sıkıntı çekiyorum. Ama bu firmaya da güvenemedim. Bu konudaki yorumlara göre değişim için harekete geçeceğim.
Ben superonlineden 2 ay kullandım ve daha sonra cayma bedeli 380 lira ödeyerek Millenicom'a geçtim hocam. Ama benim ofisi değiştirme gibi bir planım vardı eğer Superonline VDSL sağlıyorsa onları inceleyin derim. Yoksa Superonline da sağlıklı.