ariferhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taahhüt yok hocam zaten patlak verirse de tüketici mahkemesine uzanırız direkt.
Ben böyle son gaz iyi giden şirketlerden baya tırsıyorum. Superonline ilk olarak QuickNet gibi bir şey ile başlamıştı. Satın aldık her şey okadar güzeldi ki sonunda bir dalavere döndü cebimize yüzlerce lira zarar soktu. Ödediğimiz faturaları ödenmemiş gösterdiler, modemi istediler , modem yoksa para dediler. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz ümidim o yöndedir.