Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam. O firmanın da ne zaman patlak vereceğini merak ediyorum
Taahhüt yok hocam zaten patlak verirse de tüketici mahkemesine uzanırız direkt.