ibranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gecen sizin hakkınıda sikayet okumustum tesekkur ederim.



Rica ederim ama konuyuda aynınlatmak isterim.

İlgili şikayette müşterimize yabancı bot takipçi sağladık ve düşebileceğini belirttik. Telafi yapacağımızıda belirttik, ama kendisi şikayet konusu açmak istedi. Şikayet konusuda telafi yapmamız yönünde sonuçlandı, düşen takipçilerinin telafisini sağladık.

İyi günler


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi