jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tbm çok yüksek artık ne reklamı denk geldiyse :d
TBM ocak ayında yerlerdeydi. Renklam dengesinden oranı aşağı çektim. Çoğu firmanın reklamını da engelledim.



Tık sayısı sürekli artıyor. Reklamları kapattım.