Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam indirdim xml dosyasını görüyor aç dediğim zaman açıyorum xml kodları çıkıyor ama bunu nasıl pdf yapacağım nasıl indireceğim bilgim yok bunun hakkında da bir yazı bulamadım site de
1- Zip Dosyasını Açıyorsunuz
2- Ekran Görüntüleyici programdan Aç menüsünden xml dosyası seçiyorsunuz
3- Görüntü Ekrana geldikten sonraa
4- Yazdır tıklayıp Orda Nova Pdf seçtikten sonra tamama tıklayın.
5- Pdf kaydedeceğiniz yeri belirleyip kaydedebilirsiniz.

Dilerseniz uzaktan bağlantı ile yardımcı olabilirim