hocam indirdim xml dosyasını görüyor aç dediğim zaman açıyorum xml kodları çıkıyor ama bunu nasıl pdf yapacağım nasıl indireceğim bilgim yok bunun hakkında da bir yazı bulamadım site de
1- Zip Dosyasını Açıyorsunuz
2- Ekran Görüntüleyici programdan Aç menüsünden xml dosyası seçiyorsunuz
3- Görüntü Ekrana geldikten sonraa
4- Yazdır tıklayıp Orda Nova Pdf seçtikten sonra tamama tıklayın.
5- Pdf kaydedeceğiniz yeri belirleyip kaydedebilirsiniz.
Dilerseniz uzaktan bağlantı ile yardımcı olabilirim