Korona virüsü çok abartılıyor, ölüm oranı %2 olan bir virüsten bahsediyoruz. Grip bile bu virüsten daha ölümcül.
Kesinlikle ama ölüm oranlarının artması ve virüsun hızlı yayılması endişelenmeye sebep oluyor. Grip gibi bir virüsü insanlar tedaviye ihtiyaç duymadan atabilirken bunun böyle bir imkanı yok.