Büyük harflerlerle yazayım. TAVSİYE ETMİYORUM.. Müşteri hizmetleri bildiğin dalga geçiyor sorun yaşadığınızda ki yaşıyorsunuz. kullanan bilir. Hele hiç unutmam sorunum vardı internetimi bağlatalı 3 gün olmuştu, sürekli kopuyordu. ara ara ara.. en son dedim benim modemim bozuk olamaz mı neden bir teknik servis yönlendirmiyorsunuz diye. zar zor ikna ettim telefonu kapattım. ertesi gün sms geldi; sorununuz giderilmiştir diye.