taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar kablo net kullanıyorum memnunum ama ip sabit

acaba wodafone kullananlar memnunmu ve 2. önemli sorum acaba modemi aç kapat yapıp ip kontrol edebilirlermi değişiyormu.

500 tl kadar cayma bedelini ödüyorlar 30 mbit hız 69 tl denildi
Kablonetten vazgeçme ne işin olur operatörlerle. İllaki ip değişeceğim dersen telefon wifi ile bağlanıp mobili aç kapa yapabilirsin.