Hocam eğer gerçekten gergerde olmuş olsaydı ve ismini doğru söyleseydi her türlü teyit alırdık arkadaşlardan falan.Çevremdeki insanların %80ni gergerli çünkü. Geçmiş olsun iyi forumlar.
Yardımınız için çok teşekkür ederim . Çok saolun hocam hayırlısı olsun