EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dışı olarak, neden içerikleri saklıyorsunuz bu kadar?
Seçim bile yapamıyoruz mesela. Sağ klik zaten iptal

Sizden içerik çalacak kişi zaten CTRL-U / CTRL + SHIFT + I kombinasyonlarını biliyordur.
Siz sitenizdeki içeriklerden faydalanacak ziyaretçiye zulmediyorsunuz aslında.
Aslında temanın kendi özelliği fakat tabi devre dışı bırakabilirdim istesem ama kalmasını istedim. Ayrıca sitenin DMCA koruması da var. İçerik çalınmasından herhangi bir korkum yok. Sorumla ilgili bir cevabınız var mı acaba?



AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 dakika önce ben başvuru yaptım hocam bakalım 40 günlük site 100 özgün içerik mevcut
İçerik sayısının pek önemi var mı özgün olduktan sonra?