DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye Cumhuriyeti referandumla birlikte halkın çoğunluğu ile partili Cumhurbaşkanlığına geçti. Adam hem partisi ile hemde ülkesiyle ilgilenebilir gayet normal. Önceden olmadığı halde 20-30 yıl önce bile cumhurbaşkanları partilere göre hareket ediyor ve destekliyordu.
o zaman referandumla verdiğiniz kararın ne kadar yanlış olduğunu düşünmeden yargılamadan hareket ettiğinizi anlamalısınız.

Türkiye yastayken siyasi propaganda izledik bugün.