tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başkanın bizim de başkanımız olması gerekmez mi? Türkiye gündemiyle değil parti gündemiyle ilgileniyor sadece son zamanlar.
Türkiye Cumhuriyeti referandumla birlikte halkın çoğunluğu ile partili Cumhurbaşkanlığına geçti. Adam hem partisi ile hemde ülkesiyle ilgilenebilir gayet normal. Önceden olmadığı halde 20-30 yıl önce bile cumhurbaşkanları partilere göre hareket ediyor ve destekliyordu.