bu mesaja şimdi ne gerek var?.
bu işlemi yapan zaten her turu yapacaktır ,siz yasal desenizde demesenizde ,o kişinin kendi iradesi
ister yaptırır ister yaptırmaz her koyun kendı bacağından asılır .
Kendisine de ozelden aciklamasini yaptim. Program detaylari olmali diye. Neden? 1.000 TL bedellikte uygulama olabilir, 10.000 TL'likte. Ek olarak, detaylar bilinmeli ki, teklif verecek kisi yapip / yapamayacagini da bilsin. Zira, yapamayacagi uygulamalara teklif veripte her iki tarafin zamanini calan cok insan var. Bilmem anlatabildim mi?