Ben eskiden kayıtlıyım "Yenilenen Findeks Mobil uygulaması ile 3 günlük ücretsiz denemenizden memnun kaldınız mı?" şeklinde 4-5 tane sms geldi. Benimde faydalanma şansım var mı?