TR'deki garantiler bizi bekliyor telefonlar arıza yapınca gelsin hemen yapalım gönderelim diye ben arıza yapan cihazlarımı TR'de daha hiç yaptıramadım kullanıcı hatası hep. Yurt dışı cihazlarında garantisi var garanti kağıdımı imzaladılar benim faturaya ek olarak TR'de garanti kağıdı bile düzenlemiyorlar. Varsayalım benim cihaz arıza yaptı TR'de kullanıcı hatası dediler diyelim. Zaten TR'deki parasına yurt dışından 2 adet alınıyor.
Ben 1500TL kaydettim imei arkadaş para vermeden imei attırdı. Oda aynı şekilde kullanıyor bende fakat onun cihazı note8