Bu zamana kadar neredeyse tüm telefonlarımı yurtdışından alıyordum. Ama şu an mantıksız geliyor. 100 liraya açtırıyordum, şimdi o miktar 1500 lira oldu. Siz bilirsiniz ama kaçak iş yapmanızı tavsiye etmem. Türk lirasının eskisi kadar değeri yok. Yurtdışından almak ancak 10 bin liranın üzerindeyse kârlı olur. Yine de garantisi olmayacak. Ben artık onu bile yapmazdım o yüzden. Ülkemizden kampanyaları indirimleri takip edip garantili telefona sahip olmak en iyisi.