klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estağfurullah,
Valla oyun oynayacak boş vakitin varsa yat kalk dua et..

Kendi şahsıma oyun oynayacak vaktım yok. Vaktimin 4/1 r10da geciriyorum..

Oynamal isterdim....

İyi oyunlar bol level atlamalar😁
Bizde işten sıkıldık hocam o yüzden girdik be 2 saat mola verelim dedik

Malesef level yok oyunda yanlış tahmin