Estağfurullah,
Valla oyun oynayacak boş vakitin varsa yat kalk dua et..
Kendi şahsıma oyun oynayacak vaktım yok. Vaktimin 4/1 r10da geciriyorum..
Oynamal isterdim....
İyi oyunlar bol level atlamalar😁
Bizde işten sıkıldık hocam o yüzden girdik be 2 saat mola verelim dedik
Malesef level yok oyunda yanlış tahmin