Konu
Varmı LOL Girecek ?
05-02-2020, 06:31:52
#4
klasweb
Estağfurullah,
Valla oyun oynayacak boş vakitin varsa yat kalk dua et..
Kendi şahsıma oyun oynayacak vaktım yok. Vaktimin 4/1 r10da geciriyorum..
Oynamal isterdim....
İyi oyunlar bol level atlamalar😁